Užsitęsęs karantino laikotarpis tapo dideliu ir sudėtingu iššūkiu verslui. Tam, kad dirbti nuotoliniu būdu būtų paprasčiau ir lengviau, „Tele2” siūlo išbandyti specialų „Power Pack“ išmanių paslaugų paketą, idealiai sukomplektuotą nuotoliniam darbui.
Viskas viename
Paskelbus karantino pradžią, įmonėms kilo daugybė buitinių ir techninių klausimų nuo to, kaip užtikrinti tinkamas darbo sąlygas savo darbuotojams, kokia įranga pasirūpinti ar kaip garantuoti kokybišką interneto ryšį, iki to, kaip peradresuoti fiksuoto ryšio ar sergančio bei atostogaujančio darbuotojo skambučius dirbantiems kolegoms ir neprarasti svarbių klientų.
Didžiąją dalį visų šių problemų išsprendžia vienas paprastas ir ypač lankstus „Power Pack“ sprendimas, kuris sujungia svarbiausias ir šiuo metu verslui pačias reikalingiausias išmanias paslaugas – neribotus pokalbių ir interneto planus, Išmanųjį skambučių valdymą, laisvą internetą biurui ar namams ir specialias nuolaidas naujausiai įrangai. Visa tai – sklandžiam kasdieniam darbui iš ten, kur jūs ar jūsų darbuotojai bebūtų.
Papildoma vertė – išmanus skambučių valdymas
Planą karantino metu išbandę klientai džiaugiasi, kad pasirinkę „Power Pack“ už patrauklią kainą gavo visą paketą išmanių sprendimų, kurie padeda jiems patobulinti savo kasdienius verslo procesus ir paskatinti įmonės rezultatų augimą.
Klientų pamėgta ir puikiai vertinama šio paketo dalis yra ir Išmanusis skambučių valdymas, kuris leidžia lengvai valdyti įmonės skambučius be jokios papildomos įrangos ir diegimo mokesčio.
27-erius metus Lietuvoje veikiančio edukacinės rinkos lyderio „Kalba.lt“ pardavimų vystymų ir plėtros vadovas Jonas Tiapkovas džiaugėsi, kad karantino metu perkėlus visą savo veiklą darbui nuotoliniu būdu ir įdiegus Išmanaus skambučių valdymo sprendimą tiesiogiai su klientais bendraujantiems darbuotojams, jiems pavyko padidinti darbo produktyvumą ir sumažinti praleistų skambučių skaičių.
Didžiausio namų elektronikos prekybos tinklo „Topo centras“ generalinis direktorius Remigijus Štaras taip pat įsitikino, kad su Išmanaus skambučių valdymo įrankiu įmonei svarbiu metu galėjo ypač greitai sujungti geriausius savo ekspertus skirtinguose miestuose, kurie iškart pradėjo konsultuoti namų elektroniką besirenkančius įmonės klientus.
Tuo tarpu vairavimo mokymų įmonės „Rigveda“ komercijos direktorė Gerda Kriščiūnaitė-Krocienė buvo nustebinta greitu paslaugos įjungimu: „Vos prasidėjus karantinui, supratome, jog mums skubiai reikia skambučių nukreipimo paslaugos. Išmanus skambučių valdymas mums buvo įjungtas vos per pusvalandį – taip greitai buvo išspręsta mums iškilusi skambučių suvaldymo iš 26 skirtingų filialų visoje Lietuvoje problema“.
3 mėnesiai nemokamų „Power Pack“ paslaugų
Reaguodamas į šalyje užsitęsusį karantiną, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ visiems savo verslo klientams leis net 3 mėnesius nemokamai naudotis „Power Pack“ išmanių paslaugų paketu. Šis pasiūlymas taip pat galioja ir naujiems operatoriaus klientams, paketą užsisakiusiems karantino metu.
„Puikiai suprantame, koks įtemptas šis laikotarpis verslui, o ypač smulkiam ir vidutiniam verslo segmentui, todėl solidarizuojamės ir net tris mėnesius kiekvienam savo verslo klientui suteiksime galimybę nemokamai naudotis idealiai nuotoliniam darbui sukomplektuotu paslaugų paketu“, – sakė Lukas Mulevičius, „Tele2“ marketingo verslo klientams vadovas.
Pasiūlymas galioja užsisakius planą 24 mėn. laikotarpiui. Orientacinės „Power Pack“ planų kainos prasideda nuo 7,63 Eur/mėn. su 6 GB interneto duomenų iki 14,83 Eur/mėn. su neribotais duomenimis (kainos nurodytos be PVM).
Sužinoti daugiau apie „Power Pack“ planus verslui galite čia: https://tele2.lt/verslui/planai-power-pack.
Kilus klausimų, kviečiame susisiekti su savo asmeniniu „Tele2” verslo vadybininku, skambinti bendra verslo linija 1885 arba apsilankyti išmanioje savitarnoje https://mano.tele2.lt/.