Ketvirtadienį Alytaus gyventojams ir miesto svečiams duris atvėrė atnaujintas Registrų centro Alytaus klientų aptarnavimo padalinys. Vizualiais padalinio pokyčiais siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines darbo vietas bei kurti patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą. Tai – jau šeštas pagal naują vizualią koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys.
Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad įmonė pastaruosius keletą metų kryptingai deda pastangas, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų apsilankymas Registrų centre. Atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius buvo įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai.
„Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klienų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Alytaus padalinys“,– teigia D. Karaliūnienė.
„Džiaugiuosi, kad Alytaus regiono žmonės galės Registrų centro paslaugomis naudotis patogiau, greičiau ir, neslėpkime, komfortiškiau. Jei anksčiau apsilankymas valstybinėse įstaigose interesantams būdavo kantrybės reikalaujantis iššūkis, dabar situacija yra priešinga, o maloni patirtis neretai sulaukia daugybės komplimentų“, – pagyrų negailėjo Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis.
Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui
Registrų centras itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje Lietuvoje kasdien apsilanko 2,5 tūkstančio klientų visoje Lietuvoje.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.
Iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Telšių, Panevėžio, Šiaulių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintą didžiausią Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje.
Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – valstybės registrus ir informacines sistemas – ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.
Registrų centro informacija