Dainavos žodis

Setupad – pirmoji kompanija Baltijos šalyse tapo sertifikuotu Google leidėjų partneriu (GCPP)

Giedrės Tilvikės nuotr. 

Daugiausiai svetainių Baltijos šalyse jungiantis reklamos tinklas – Setupad (SIA Setupad Latvijoje ir UAB Setupad Technologies Lietuvoje), taip pat reklamos technologijas kurianti įmonė neseniai užsitarnavo prestižinį titulą ir tapo pirmuoju sertifikuotu Google leidėjų partneriu (angl. Google Certified Publishing Partner) iš Lietuvos ir Latvijos. Toks pripažinimas iš Google pabrėžė kompanijos lyderystę rinkoje bei žymi Setupad brandą prisidedant prie visos reklamos industrijos ekosistemos raidos.

„Būti pirmaisiais savo šalyse bei viena iš vos kelių dešimčių kompanijų pasauliniu mastu, turinčių šį statusą, mums yra didžiulė garbė ir pripažinimas. Turėdami GCPP statusą, mes įrodėme, jog gebame vykdyti įsipareigojimus tiek prieš savo media partnerius, svetainių savininkus bei redakcijas, tiek ir prieš tokius partnerius kaip Google. Patys sau keliame aukštus kokybės standartus, siekiame nuoseklaus technologinio vystymosi ir pajamų augimo savo klientams. Nuo pačių pradžių vos tik įkūrę Setupad, siekėme visų pirma sukurti papildomus pajamų šaltinius klientams (monetizavimo paslaugos pavidalu), o taip pat ir padėjome jiems vystyti ir optimizuoti savo svetaines, ieškojome geriausių individualių sprendimų kiekvienam iš jų, tuo pačiu siekdami atitikti Google ir kitų reklamos partnerių rekomendacijas bei reikalavimus. Kūrėme ir kuriame itin daug inovatyvių sprendimų, todėl išlaikėme ne tik konkurencinį pranašumą, bet ir gerokai palengvinome bei automatizavome prisijungimo prie mūsų tinklo galimybes net pačių mažiausių svetainių savininkams. Naujasis mūsų GCPP statusas neabejotinai leis nukreipti ir daugiau vidinių Google resursų bei dėmesio į mūsų mažas rinkas, leis joms augti ir tobulėti dar sparčiau.” – komentavo Povilas Goberis, Setupad vienas įkūrėjų ir vadovas Lietuvoje.

Apie GCPP

Google sertifikuoja kitas kompanijas, savo partnerius įvairiose interneto rinkos srityse. Viena jų yra interneto svetainių – leidėjų ir reklamos verslas. Paties Google verslo pagrindas yra reklamos biudžetai, kuriuos suneša reklamos užsakovai, todėl kompanijai itin svarbu siekti efektyvaus šių biudžetų investavimo interneto svetainėse. 

Kitais žodžiais tariant, kiekvienas išleistas euras turi duoti apčiuopiamą rezultatą ir naudą reklamos užsakovams. Tam, kad šis hipotetinis reklamos biudžeto euras efektyviai veikdamas pasiektų reikiamą auditoriją, įgalintų kokybišką reklaminės žinutės svetainėse ištransliavimą, Google pasitelkia partnerius, dirbančius su šiomis svetainėmis tiesiogiai. 

GCPP arba sertifikuotas Google leidėjų partnerio statusas žymi aukščiausių partneriams keliamų reikalavimų atitiktį. Google savo partnerius, siekiančius šio statuso tikrina ne vienerius metus, egzaminuoja ir skatina partnerius išsikelti sudėtingesnius tikslus, negu vien tik monetizavimo paslaugų teikimą svetainėms. Sritys, kuriose Google šiuo metu skatina savo partnerius dirbti ir kurti inovacijas apima duomenų, privatumo valdymo, analitikos, vartotojų pasitikėjimo ir kitas.

Daugiau informacijos apie GCPP Setupad bloge.

Giedrės Tilvikės nuotr. 

Apie Setupad

Įmonę 2015 metais įkūrė Toms Panders ir Povilas Goberis – tuo metu kolegos iš interneto tyrimų kompanijos Gemius. Maždaug tuo metu prasidėjo automatizacijos ir aukciono principais veikiančios reklamos vystymosi etapas internete. Šiuo laikotarpiu atsirado daug naujų kompanijų rinkoje, kuriančių tokius technologinius sprendimus, kuriuos pačioms svetainėms sukurti būtų buvę per sudėtingas uždavinys.

Setupad kompanijos sėkmę lėmė ankstyvas talentų pritraukimas ir itin efektyviai reklamos pajamas auginančių techninių sprendimų integracija klientų svetainėse. Kompanija greitai užėmė rinkos lyderio pozicijas Baltijos šalyse, pritraukusi iš pradžių kelias dešimtis, o vėliau ir kelis šimtus klientų tiek vietinėje rinkoje, tiek ir svetur. Šiuo metu kompanijoje Lietuvoje, Latvijoje bei Ispanijoje dirba apie 50 savo srities profesionalų.

Per 8 veiklos metus Setupad sukūrė nuosavą reklamos serverį, ištobulino reklamos integravimo techninius sprendimus, leidžiančius reklamą automatizuoti ir valdyti reklamos tinklo pagrindu šimtuose svetainių. Tai leido į Setupad reklamos tinklą pritraukti daug tiesioginių reklamos investicijų, tokiu būdu sparčiai auginti ir svetainių pajamas. Šios pajamos daugeliui redakcijų tapo galimybe gerinti turinio kokybę, pasamdyti papildomų žurnalistų ir gerinti pačios žiniasklaidos vertę.

Ne vienerius metus kartu su komanda Lietuvoje labai daug investavome į vietinę regioninę bei nišinę žiniasklaidą. Mūsų misija ir tikslas yra beveik visus techninius patobulinimus įgyvendinti mažiausiais įmanomais kaštais arba jeigu įmanoma – visiškai nemokamai. Tai iššūkis, kurį priimame tarsi keldami vis aukštesnę kartelę sau, o viso to rezultatas – itin profesionali IT komanda, gebanti spręsti sudėtingiausius techninius iššūkius ne tik mažytėms WordPress pagrindu veikiančioms svetainėms, bet ir sudėtingoms portalų turinio valdymo platformoms. Mums taip pat patinka nuolat edukuoti ir mokyti savo klientus.” – pasakoja Povilas Goberis.

Šiuo metu įmonė veiklą Lietuvoje vykdo didžiausią dėmesį skirdama reklamos kokybei svetainėse gerinti, pačių svetainių tobulinimui bei bendradarbiavimo plėtrai su reklamos užsakovais ir agentūromis. Lietuvoje taip pat kuriama ir testuojama didžioji dalis Setupad programinės įrangos.

Globaliuoju mastu Setupad yra daugelio kitų kompanijų ar organizacijų partneris. Viena iš jų yra Prebid, kurianti ir vystanti programinę įrangą, skirtą valdyti reklamos aukcionus. Setupad yra šios organizacijos technologinis partneris.

Straipsnį išvertė iš anglų kalbos ir papildė Povilas Goberis.

Dalintis:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite: