Socialinis tinklas Facebook labai dažnai yra vadinamas ypač palankia terpe verslininkams, kurie ieško būdų, kaip galima būtų plačiai viešinti žinias apie siūlomas prekes arba paslaugas. Tiesa, kol vieni džiaugiasi, kad šis socialinis tinklas atveria galimybes ne tik parduoti, tačiau ir plėsti savo vardo žinomumą, tuo tarpu kiti teigia, kad jis yra atgyvena ir labiausiai tinka tik vyresnio amžiaus auditoriją turinčiam verslui.
Tam tikra prasme apie vyresnio amžiaus auditoriją žodžiai yra teisingi. Kiekvienas verslas turi savo auditoriją, o ji yra orientuota į tam tikrą socialinį tinklą. Jeigu Facebook labiausiai tinka asmenims, kurie yra virš 30 metų, tai Instagram – nuo 20 iki 30 metų, o Tik Tok – iki 20-ies. Žinoma, tokios gairės, kurias pateikia marketingo specialistai, yra tik rekomendacinės, tačiau tikrai gana puikiai reprezentuojančios situaciją.
Daugiau apie Facebook galimybes kalbamės su marketingo guru Viliumi.
Tinkamas auditorijos apibrėžimas
Pirmas žingsnis yra ne sukurti reklamą, tačiau suprasti – kas yra Jūsų klientai. Pagal tai galima ne tik kruti tinkamas vizualizacijas, tačiau taip pat ir jas „paleisti“ konkrečiu metu. Čia į pagalbą ateina Meta Pixel, kuris padeda labai tiksliai nustatyti tam tikras reklamos teikimo gaires,
„Daugeliui verslų atrodo, kad jie labai gerai žino – kas yra jų auditorija ir kokios reklamos reikia, kad ji būtų efektyvi. Deja, dažniausiai rezultatas tikrai ne toks kokio yra tikimasi. Paprasčiausiai neužtenka tik žinoti, kad kosmetika patinka moterims, kurios yra nuo 20 iki 60 metų amžiaus. Gerai reklamai reikia tikrai kur kas daugiau informacijos. Kitu atveju investicija – nebus tokia efektyvi, kokia gali būti“,- teigia Vilius.
Samdydami marketingo guru, kuris geba tinkamai nustatyti reklamos Facebook galimybes – galite sutaupyti. Mokama specialistui, tačiau ženkliai sumažinamos išlaidos skirtos reklamos viešinimui. Tiesiog kiekvienas centas yra išleidžiamas apgalvotai ir jis – padeda uždirbti.
Facebook reklamos būdai
Geras specialistas ne tik analizuoja skaičius, kurie padeda jam nustatyti efektyvią reklamą, tačiau taip pat ir padeda klientui nuspręsti – kokia reklamos opcija jam labiausiai tinka.
„Daugelis galvoja, kad bene vienintelė arba pati geriausia šio socialinio tinklo reklama yra įrašo viešinimas, kuris dar kitaip vadinamas boostinimu. Tačiau tai tik viena iš daugelio galimybių, kurią siūlo Facebook“,-teigia specialistas.
Štai geras pasirinkimas yra tinkamas reklamos pateikimas grupėse. Pirmiausia reikia sukurti savo grupę, tuomet – kviesti žmones, kurie gali prie jos jungtis. Galiausiai, reikia palaikyti turinį kokybišką, kadangi kuo daugiau tikrų žmonių bus – tuo didesnė tikimybė, kad galiausiai bus galima skoningai pateikti savo verslo reklamą ir naršytojai ją mielai priims,
Taip pat reikia viešinti ir patį puslapį, žinoma, pateikti aktualią informaciją, kuri gali padėti žmonėms gauti naudingų žinių. Tokiu atveju reklama yra mėgstama labiausiai, kadangi ji duoda naršytojams daug naudingos informacijos.
Ar Facebook – nebebus populiarus ateityje?
Apie socialinio tinklo Facebook galimybes kalbam labai daug. Deja, dažnai yra sakoma, kad jis nebebus toks populiarus, koks yra šiuo metu. Visgi, marketingo specialistai juokiasi, kad taip yra kalbama jau gerus 10 metų ir iki šiol jo galimybės ne tik kad vertinamos, tačiau ir vis labiau auga. Apskritai šiuo metu Facebook vis dažniau yra siejamas su verslu, o ne privačiais asmenimis. Paprasčiausiai Facebook labai pasiteisina verslui, jeigu jis geba tinkamai išnaudoti reklamos galimybes. Daugiau informacijos apie Facebook reklamą rasite www.fad.lt.