Alius Mikelionis
Balandžio 6 dieną uždarytas eismas ties geležinkelio viaduku Naujojoje gatvėje. Prasidėjo viaduko demontavimo darbai ir 300 metrų kelio atkarpos, jungiančios su jau išplatinta gatve, remonto darbai. Tai paskutinė trijų šimtų metrų atkarpa, kuri trukdė užbaigti beveik du dešimtmečius vykusį Naujosios gatvės platinimą.
Kol vyksta viaduko rekonstrukcijos darbai, eismas nukreiptas Pramonės gatve arba per Užubalių kaimą. Leidimas eismo ribojimui ties viaduku baigiasi gegužės 27 dieną. Tiesa, darbus vykdanti ,,Alkesta“ svarbią eismo arteriją prašė uždaryti ilgesniam laikotarpiui, bet tam nebuvo pritarta. Pasak Alytaus miesto savivaldybės administracijos Statybos skyriaus vedėjo pavaduotojo Sigito Stumbro, ar bus pratęstas draudimas važiuoti šia atkarpa, paaiškės gegužės mėnesio pabaigoje, kai bus užkeltas tiltas ir atlikti bandymai. Esą, gali būti, kad visiškai uždaryti eismo neteks, bet ribojimai galimi.
Ši atkarpa su geležinkelio bėgiais virš kelio tapo ir nesusikalbėjimo tarp valdiškų įstaigų pavyzdžiu. 2016 metų gegužės mėnesį VĮ ,,Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo viaduko kapitalinį remontą, Alytaus miesto savivaldybės planuose buvo išplatinti Naująją gatvę. Susiaurėjimas ties viaduku netenkino miesto savivaldybės, bet ,,Lietuvos geležinkeliai“ vis tiek sutvarkė savo turtą. Praėjus penkeriems metams, dar kartą teks išmontuoti tiltą ir dabar jau išplatinti. Kompromisą pavyko pasiekti, pernai spalio 2 dieną Alytaus miesto savivaldybėje pasirašyta trišalė sutartis su ,,Lietuvos geležinkelių” dukterine įmone AB ,,LTG Infra“, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija ir darbus vykdysiančia UAB ,,Alkesta“. Viaduko išplatinimas ,,Lietuvos geležinkeliams“ kainuos 1,7 mln. eurų. Trijų šimtų metrų atkarpos sujungimas – Alytaus miesto savivaldybės rūpestis. Darbai atsieis apie 0,8 mln. eurų. Alytaus miesto savivaldybės prašymu iš Kelių fondo rezervo lėšų skirti 505 tūkstančiai eurų projektui užbaigti.